dimecres, 21 de maig del 2008

VALORACIÓ PERSONAL (MIREIA)

Un cop acabades totes les activitats relacionades amb aquest bloc, la valoració que faig d’aquesta assignatura és molt positiva. Crec també que actualment les TIC tenen una gran importància dins l'aula, en algunes assignatures més que d'altres, per tant és essencial per un estudiant de magisteri conèixer recursos d'aquest caire.

Hem tingut l’oportunitat de treballar amb nous recursos que abans ens eren força desconeguts. Hem descobert un gran ventall d’aplicacions que ens serviran cara a la nostra futura professió com a docent.

Cal dir que a l’inici del curs anava molt perduda i creia que em costaria molt sortir-me’n, però poc a poc tots els meus dubtes i dificultats els he anat resolent. M’agradaria donar les gràcies al grup amb el que he treballat, que m’ha ajudat molt, que he treballat molt a gust, hem format un bon equip i sempre ens hem ajudat les unes a les altres.
L’assignatura de NTAE és una de les que he trobat més divertides i originals d’aquest curs.

Com a conclusió final dir que estic molt satisfeta amb la feina feta, que he après molt i que els continguts de l’assignatura ens seran molt útils. En general l’elaboració del bloc ha estat un èxit.
Adéu a tothom!!